Ką daryti apsinuodijimo (perdozavimo) su antibiotikais atveju

анибиотики Perdozavimas antibiotikams paprastai pasireiškia atsitiktinai ir dažniau tai vyksta vaikams. Tai atsitinka, kai netinkamas vaisto dozavimas dėl įvairių priežasčių. Beveik visi vaikai skirti vaikams yra skaičiuojami kilogramui svorio. Todėl, jei antibiotikai vartojami be gydytojo recepto, įskaitant ir suaugusiuosius, būtinų žinių stoka gali sukelti neigiamą tokio gydymo pasekmes.

Tabletės gali būti supainiotos, vaikai suranda pirmosios pagalbos rinkinį ir, matydami burbulą su „gražiais kamuoliukais“, gali juos valgyti, kažkas per daug tingus, kad galėtų pamatyti gydytoją ir savarankiškai gydyti - priežastis, dėl kurių yra daug apsinuodijimo antibiotikais. Todėl kalbėkime šiame straipsnyje apie tai, kaip atpažinti apsinuodijimą antibakteriniais vaistais, ką daryti namuose tokiais atvejais, kaip tai gydoma ir kokios yra tokios apsinuodijimo pasekmės.

Simptomai apsinuodijimui antibiotikais

Antibakteriniai vaistai skirstomi į kelias vaistų grupes. Kiekviena iš jų didelėmis dozėmis turi toksišką poveikį įvairiems organams. Todėl apsinuodijimo antibiotikais simptomai bus nustatyti pagal tai, kokiai kategorijai vaistas priklauso.

Bendra toksinė reakcija

высокая температура Bendra toksinė reakcija atsiranda kaip komplikacija infekcinio-uždegiminio proceso gydymo metu, kai didelės antibiotiko dozės, kuri gali neviršyti maksimalios leistinos, įvedimas sukelia patogeninių bakterijų masinę mirtį.

Kaip rezultatas, daug toksinų patenka į kraujotaką, iš kurios visi organai patiria įvairaus laipsnio. Visų pirma, labiausiai nukenčia silpnieji, įskaitant ir lėtinių ligų.

Apsinuodijus antibiotikais, bendri simptomai bus tokie:

  • aukšta temperatūra iki 39–40˚;
  • galvos skausmas, šaltkrėtis, raumenų skausmas;
  • pykinimas, vėmimas;
  • viduriavimas;
  • kraujo spaudimo lašai;
  • širdies plakimas;
  • prakaitavimas;
  • sąnarių skausmas;
  • paini sąmonė, nesąmonė.

Toksiški inkstų pažeidimai

поражение почек Perdozavus antibiotikų, pastebėti inkstų pažeidimo simptomai, atsirandantys dėl didelių sulfonamidų, aminoglikozidų dozių. Yra inkstų nepakankamumas, kurio viena iš pasireiškimų yra šlapimo kiekio sumažėjimas iki jo nebuvimo ir nėra troškulio jausmo.

Toksiškas kepenų pažeidimas

Perdozavus tetraciklino, atsiranda toksinis hepatitas. Šie požymiai yra būdingi:

  • odos geltonumas;
  • niežulys;
  • skausmas intensyvios ir nuolatinės prigimties hipochondrijoje.

Toksiškas otitas

Neinfekcinio otito pasireiškimas atsiranda apsinuodijimo aminoglikozidais metu. Neinfekcinės vidurinės ausies uždegimo simptomai yra tokie:

  • galbūt ūminio skausmo, spengimo ausyse atsiradimas;
  • perkrovos pojūčiai;
  • klausos praradimas.

Gydymas antibiotikais

Gydymo etapai.

  1. прием сорбентов Narkotikų absorbcijos prevencija virškinamajame trakte atliekama skiriant sorbentus ir vidurius. Lėtinkite absorbcijos ir apvalkalo gėrimą: bučinius, želė, krakmolo suspensiją vandeniu, pieną. Kadangi antibiotikai tirpsta vandenyje, apvalkalai, kurių sudėtyje yra riebalų, bus veiksmingi. Pirmasis etapas yra visiškai įmanomas tik tada, kai auka yra sąmoninga.
  2. Priverstinė diurezė. Metodas yra pagrįstas dideliu kiekiu skysčio lašeliu ir diuretikais. Iš tirpalų, naudojant elektrolitų ir agentų, gerinančių reologines kraujo savybes. Pastarieji teigiamai veikia inkstų kraujo tekėjimą, kuris yra labai svarbus gydymo veiksmingumui. Visa tai daroma norint išimti toksinus iš kraujo. Su inkstų nepakankamumu, naudojant kitus gydymo metodus. Drip skystis yra kontraindikuotinas pažeidžiant širdies veiklą.
  3. Remiantis indikacijomis, atliekama hemosorbcija, plazmaferezė, hemodializė, peritoninė dializė.
  4. Apsinuodijimo antibiotikais atveju tolesnis gydymas atliekamas pagal vyraujančius simptomus. Atlikti širdies ir kraujagyslių sistemą, koreguoti sutrikdytas vidaus organų funkcijas ir atkurti homeostazę.

Vaikų antibiotikų perdozavimo pirmoji pagalba

отравление ребенка Na, jei žinote, kad vaiko viduje vyksta antibiotikų perdozavimas. Tačiau praktiškai, kai jie gauna vaiką su pirmosios pagalbos rinkiniu, dažnai neįmanoma tiksliai pasakyti, ką jam pavyko nuryti ir kiek. Todėl, siekiant įvertinti situacijos pavojaus laipsnį, nėra lengva.

Jei pasireiškia apsinuodijimas antibiotikais, ką daryti? Pirmas ir svarbiausias dalykas yra greitai nuraminti ir traukti save. Kadangi panika, žmogus praranda gebėjimą tinkamai mąstyti ir gali padaryti kažką kvaila. Patirtis vis dar nepadės ištaisyti situacijos.

  1. Pirmasis žingsnis: pabandykite sukelti vėmimą paspausdami liežuvio šaknį. Vienas du bandymai ir visi, pereikite prie kito žingsnio. Vėmimas galimas tik sąmonės atveju.
  2. лечащий врач Antrasis žingsnis: jei yra bet koks sorbentas, reikia išgerti. Jei ne, tada nebandykite laiko ieškoti ir pereiti prie kito žingsnio.
  3. Trečias žingsnis: būtinai paskambinkite greitosios pagalbos automobiliu.
  4. Ketvirtas žingsnis: ar vaikas ar suaugęs žmogus turi gerti kiek įmanoma daugiau vandens - gerti, gerti ir gerti dar kartą, kol jis perpildys ir sukelia vėmimą. Mes tai darome, kai greitoji pagalba yra įjungta.

Ateityje, ką daryti, kai perdozuojama antibiotikais, gydytojas nusprendžia.

Perdozavimo dėl antibiotikų pasekmės

Perdozavus antibiotikams, pasekmės laiku gydant yra palankios. Retais atvejais, atsiradus ūminiam inkstų ir kepenų nepakankamumui, gali pasireikšti likučio poveikis, kuris pasireiškia sutrikusiu šių organų veikimu. Pusė atvejų funkcija visiškai atkurta be jokių pasekmių. Sužaloję klausos organą, galima visiškai atsigauti. Kai kuriais atvejais klausymas sumažėja.

Simptomai, gydymo taktika ir apsinuodijimo antibakteriniais vaistais pasekmės yra labai individualios ir priklauso nuo medžiagos dozės, jos išvaizdos, pradinės kūno būklės ir terapinių priemonių savalaikiškumo.

įkeliama ...